Årsmøte 2024

Årsmøtet for 2024 ble holdt den 16. mars på Solvik Båtforening.

Utenfor falt snøen hele dagen, men inne i lokalet nøt vi en varm og hyggelig stemning.

Vi startet i loungeområdet med kaffe, urtete og kjeks, mens styrelederen Erlend gikk grundig gjennom sakslisten for årsmøtet. Innkallingen som var sendt ut i forkant var også tilgjengelig på bordene for ytterligere informasjon (se referat i lenken nedenfor). De tilstedeværende medlemmene godkjente arbeidet og bekreftet den samme styresammensetningen for det kommende året.

Deretter flyttet vi oss til det store bordet i spisestuen. Mens vi fortsatte å nyte kaffe og småkaker, fulgte vi med interesse presentasjonen fra salgssjefen i Raymarine Norge, Carl-Erik Branting. Han snakket om oppgradering av navigasjonssystemet om bord, kompatibilitet mellom gamle og nye instrumenter, nettverkssammenkobling, de nyeste innovasjonene fra Raymarine som Alpha-skjermene og den nye vindmåleren, programvaren og funksjonene til Axiom-seriens kartplottere, og til slutt LightHouse kartografi. Medlemmene deltok aktivt, stilte spørsmål og delte erfaringer. Se presentasjonen i lenken nedenfor.

Etter presentasjonen dekket vi det store bordet til middag og nøt en rikholdig buffé levert av MatHub (www.mathub.no). Grønnsaker, oster, spekemat, kjøtt, focaccia og mye annet for enhver smak, alt tilberedt av MatHub for en spesiell middag.

Under middagen pratet vi hyggelig sammen om ulike temaer, og kvelden ble avsluttet med en deilig sjokoladekake laget av Emma, datteren til medlemmene Camilla og Erlend.

Vi ser frem til å delta på neste møte.

Takk til alle som deltok på Scanmarklubbens årsmøte 2024!